27 Temmuz 2012 Cuma

Mutlu yıllar köftecik:))


Resimdeki minik köfte büyümüüüüş, büyümüüüüş ve üniversiteye gitme çağına gelmiş. Sınavdı, tercihlerdi derken kader bu ya tutmuş da Dil Tarih çıkmış bahtına. Yerinden yurdundan kopup düşmüş yollara, bulmuş kendini Ankara denen bozkırda. Ama yalnız değilmiş bu uğurda, o yıl yerini yurdunu terkedip onun gibi gelen cavcavlar varmış burda:) Tanışıp kaynaşmak için öyle çok zaman harcamamış bu cavcavlar ilk günden sevivermişler birbirlerini, sanki yıllardır tanışırmışçasına. Gel zaman, git zaman masal gibi bir dört yıl geçirmiş cavcavlar bir arada. Her güzel şeyin sonu olduğu gibi bu dört yıl da gelivermiş sona. Vee minik köftemiz düşmüş yeniden yollara, doğup büyüdüğü diyarlara. Ammaa bir farkla, içinde cavcavların sevgisi dolu bir çuvalla. 

Haaa elma mı, yook elma filan düşmemiş, çünkü bu masal daha bitmemiş...


Hani bazı insanlar vardır yaa, gitmesek de görmesek de o köy bizim köyümüzdür hesabı, orda olduklarını bilirsin, başın sıkıştığında kapısına gittiğinde geri çevrilmeyeceğini, yardım istediğinde hiç tereddütsüz koşacağını bilirsin. Benim de öyle bir kapım vardı Ankara’da, öyle sık gittiğimden değil haa, ama bilirdim, bilirdim ki vardı öyle bi yer.Ve içinde benim minik farem yaşardı. O minik fare ki, ister al bağrına bas, ister oturt karşına konuş sabahlara kadar. Yorgunluktan ölünen balo gecesi sonrası sabaha kadar oturup muhabbet etmeyi reddetmeyen ve o gün şövaleme düştüğü notla günler sonrasında beni musmutlu eden bir minik fare. Sadece varlığıyla bile ortama neşe getirebilen, Susam olmadığında uğraşmak için iyi bir seçenek, makarna salatasıyla damakları şenlendiren adeta bir ratatouille . İyi ki doğmuş, iyi ki karışmışsın hayatıma minik farem :))
Zeliş:)


Urfa’dan (junior cehennem) yazıyorum, Trabzon köftesine selam olsun J Afilli satırlar yazmak isterdim en uzunundan ama beynin bile buğarlaştığı bu yerde pek toparlayamıyorum, kısa ve öz olsun.  Sana üç cümle yazdım bugün yolladım güneşle(rüzgar olmadığından elimizde bi tek o var) seni çooook özledim, seni iyi ki tanıdım ve doğum günü mesajı içeren cümle geliyor; her şey gönlünce olsun, hep mutlu ol ve hep cav cav ol. Çok fena olmadı sanki ama bi eksiklik var, happy birthday demeyi unutmuşum :P Kısa lafın uzatılmışı bu işte öpücükler, üflenen mumlar ve çikolatalı pastalar bir de orkideler :)
Yağmury


Gözde; güzellliğini, sevimliliğini, sevecenliğini, misafirperverliğini, doyamadığım makarna salatasını hatta umutsuzluğunda bile yüzünün aldığı halini sevdiğim CavCav'ım. https://s-static.ak.facebook.com/images/blank.gif Nice mutlu senelerin olsun, güzel yüzün hep gülsün ve de dileklerinin gerçekleştiği ve hep yeni dilek baloncukları oluşturduğun güzel günlerin olsunn! Okulumuz bitti, artık yaşanmışlıklara anı dediğimiz zamanlar geldi, ama her son yeni bir başlangıçtır derler ya inşallah ortak anılar oluşturduğumuz yeni günler ya da en azından buluşma günleri gelir akabinde bolca eğlendiğimiz güldüğümüz doğumgünüleri kutladığımız dedikodu yaptığımız zamanlar. https://s-static.ak.facebook.com/images/blank.gifKocaman öpücüklerimlee, her şey gönlümüzce olsun ve birbirmize desteğimiz, paylaşımlarımız hiç bitmesin.. 
Ces'ten sevgilerle♥♥♥


"gözd!
Bilirsin az kıskanmadım seni benim olan kollara sarıldığında. tabi senin de hakkındı oralara sarılmak ama olsun. Hem böylece Zeliş üzerinden birbirimize de sarılmış olduk çok defa 
https://s-static.ak.facebook.com/images/blank.gif) O güzel köfte gözlerinin ışıltısı hiç bitmesin canım benim. O minicik suratından gülümseme hiiiç eksik olmasın. Ayrıca kader arkadaşım da olmuşsun sen aynı zamanda. bir daha başka bir şehirde tercihen Ankara'da tekrar bir araya gelebilmek dileğiyle https://s-static.ak.facebook.com/images/blank.gif"
Susamus:)


Hayat bizi Ankara Üniversitesi, Psikoloji bölümüne savurup atmadan önce küçüktük. Şimdi büyüdük mü bilmem ama yine de olgunlaştık bence. Herkesin ürkek ve tedirgin olduğu ilk günler geçtikten sonra kaynaşmalar başladı nihayet. Herkes herkesin kendi gibi olduğunu bu kaynaşmalar sayesinde anlamaya başladı... Ben cavcav grubunu ikinci sınıfta tanıdım ve yakınlaştım onlarla. Dolayısıyla gülüşü kendinden güzel (burda bebek severken öyle derler de gözdenin de gülüşünü beğendiğim için böyle yazmak istedim yanlış anlatmayayım kendimihttps://s-static.ak.facebook.com/images/blank.gif) Gözde'yi o zaman tanıdım. https://s-static.ak.facebook.com/images/blank.gifLiseden süregelen ilişkisi olan ve grubun sevgilisi olan ender kızlarındandı. İkinci sınıfta bununla ve teyzesiyle yaşamasıyla aklımda kalmış Gözde biraz. Üçüncü sınıf ve sonrasında zaman içinde paylaşımlarımız arttıkça ne olursa olsun Gözdenin sıcak gülüşünün asla yüzünden eksilmediğini gördüm... Herkesi candan dinleyen, duyarlı, anlayışlı, sempatik bir arkadaşa sahip olmamı sağlayan (ve tabi tüm diğer cavcav grubuna sahip olmamı sağlayan) hayata teşekkür eder, arkadaşımın mesleğe atılacağı yeni yaşının gönlünce geçmesini dilerim 
https://s-static.ak.facebook.com/images/blank.gifPınary


Minik göründüğüne bakmayın herkesi sığdırabilecek kadar kocaman bir kalbi vardır. Çıtı pıtı, zarif, güzel ve çoook sevecen arkadaşım, psicacavların şirinesi Gözdişe musmutlu yıllar:)
Borcoo


"Bir varmış, bir yokmuuş... Cavcavların kalplerinin kesiştiği bir yerde minik bir fındıkkurdu yaşarmış... Bu sevimli mi sevimli, iyi kalpli, gözlerinin içi ışıl ışıl gülen fındıkkurdunu bütün cavcavlar sever, hep birarada olmak isterlermiş... Ancak minik fındıkkurdu bi yaş daha büyürken yine gelenek bozulmamış; cavcavlardan uzak fakat kalplerin birarada olduğu bi doğumgünü gerçekleşmiş... Her sene olduğu gibi güzel ve Uğur'lu dilekler aktarılmış ancak bu sefer kavuşma günü daha öncekilerde olduğu gibi kesin değilmiş. Cavcavlar birbirlerine söz vermiş güzel, umutlu günlerin geleceğine dair.Zaman hızlı bir nehir gibi akıp geçmiş. Ve bir gün hepsi akıllı uslu(!) birer ihtiyar olduklarında hala birbirlerini çok sever sık sık dostluklarını tazeler, dedikodu yapar, güler eğlenirlermiiiş:) Senin doğumgünün vesilesiyle tuttuğum dileklerden birisi, herşeyin tıpkı bu masaldaki gibi olması gözd:) Diğerlerini ise biliosun yeni yaşın güzel kapılar açsın, güzel hayatlar yaşayasın. İnşallah dinimiz süpaneke amin!:D Ayrıca bir başka dileğim de en kısa zamanda bir araya gelmek. O zaman yine o şahane makarna salatandan yiyebilir, trabzon erkeklerinin çektirdikleri hakkında birlikte isyan edebilir, bir mezdeke oturumunda yine karşı karşıya gelebilir, kurtlarımızı dökebiliriz:DD Bu sebeple bizimle geçireceğin nice güzel yaşlar diler, kocaman kocaman öperim!
Sevgilerle, Cavcavlar'ın Özge:)


Selam Gözd!
Bugün bir ramazan günü ve bu günü özel kılan başka hiçbir şey yok! Zaten bu da bu günü güzel ve özel kılmak için yeterli bir sebep bence. Yazacaklarım bu kadar işte, senden naber? :P 
Neyse hadi ben sana bugünden bahsedeyim biraz. Sabahın erken, hatta çok çok erken bir saatinde Zeliş hepimizden senin için bir şeyler karalamamızı istemişti. Aslında zaman itibariyle benim yazasımın(!) gelebileceği saatlerdi. Ancak itiraf etmeliyim ki yazmak istemedim. Zira sözler olgunlaşmadan dökülmemeli dillerden, önce bir taşım kaynamalı düşüncelerle duygular aynı kalpte ve ancak o zaman düşmeli kalem kalem kağıtlara... 
Gün içinde aklımdan tamamen çıktığı zamanlarda Zeliş'in mesajını gördüm ve işimi bitirdiğimde ona yazıyı yetiştireceğimi söyledim; fakat işim bittiğinde iftara az bir süre vardı ve ben de bitmiştim. Odaklanabildiğim tek şey dolaptaki sulardı ve tabi oruç olmamın verdiği maneviyatla zaman zaman gözlerim doluyordu. 
İşte böyle bir ruh haliyle aklımda, düşüncelerimde, duygularımda ve kalbimde ağır ağır yoğuruldun önce. İftar saatinde seni fırına verdim ve şimdi ise elimde bir fincan sıcak çay eşliğinde tadını(!) çıkarıyorum.
Evet bugünü özel kılan şey sensin, dört yıl boyunca bu tarihte yanında olamamış olmanın burukluğu var içimde... Özlem var, gözyaşı var, hayallerimiz var, anılarımız var ve sana dair daha niceleri var benliğimde... Sen yanında ağlayabildiğim; ama ağlayışına dayanamadığım nadide parçalarımdan birisin işte! Hani iki kişi bir araya geldiğinde hatırlanan ve 'keşke burada olsaydı' denilecek insanlar vardır ya işte öyle birisin benim için. Özelsin, özel olduğun için sana yazmak bir o kadar da zor...
Zeliş bize ipucu olsun diye anılardan bahsedebilirsiniz demiş; ancak ben bunu yapamayacak kadar duygusalım şu an. Hem sonra hangi birinden bahsedeyim ki! O kadar çoksun ki bende, açarsam parçalarını kaybederim diye korkuyorum.
Gözddd, gözdd, gözd...itiraf ediyorum ki seviyorum seni. Acılarınla, mutluluklarınla, dertlerinle, heyecanlarınla, endişelerinle, kısacası seni sen yapan her şeyi senle seviyorum. Bil istedim, her zaman açık bir kapın var. Şu mübarek günlerde dualarım hep seninle ve bizimle... 
Doğum günün kutlu olsun Gözd, iyi ki doğmuşsun, iyi ki varsın ve dilerim nice nice yaşlarında yanında olamasak da kalplerimizde var olduğunu unutmazsın. Sağlık, sıhhat, mutluluk, güven, dostluk... tüm güzellikler senin olsun! Hayata yeni umutlar aşılayabilmen ümidiyle...
NOT: Tüm gün boyunca doğum gününü kutlamayışım nedenini umarım anlamışsındır. :)))
Cavcavlar aşkına!
Gözd'e sevgilerimle...
Hilaryyy...


1 yorum:

  1. ne diyeceğimi bilemiyorum. evet ağlıyorum ama bu sefer mutluluktan.. zaten sizin içinde olduğunuz hiçbir anıda benim için hüzün yer almadı. keşke sizin gibi güzel cümlelerle ifade edebilsem kendimi ama bunu yapamayacak kadar duygu yüklüyüm beni ne kadar mutlu ettiğinizi anlatamam bu mümkün değil. burada bişeyler yazanlar değil sadece, hepiniz benim için ayrı ayrı o kadar değerlisiniz ki.. ankaraya geldiğim ilk yıl Allahım bu okul hiç bitmeyecek bu şehirden hiç kurtulamayacağım diye düşünürken o kurtulmaya can attığım şehirden gözümde yaşlarla ayrıldım. bunun sebebi sizdiniz. ben dost kelimesinin anlamını yitirdiği hayal kırıklıklarıyla geldim ama siz bana hayallerimi geri verdiniz. tekrar güvenmeyi, inanmayı, hiçbir kan bağı taşımadan birini kardeşin yerine koyabilmeyi öğrettiniz. daha söylemek istediğim bir sürü şey var ama anlatmayı beceremiyorum. hepinizi çok seviyorum. ve çok özlüyorum. sizleri tanıdığım için kendimi çok ama çok şanslı sayıyorum. umarım bir gün bir yerlerde hatta en kısa zamanda tekrar biraraya gelebiliriz. çok çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil